מחירי הדיור, והמצב הפוליטי | השר אלקין בריאיון ב"שטח נדלני"

    אייל ראובן No Comments on מחירי הדיור, והמצב הפוליטי | השר אלקין בריאיון ב"שטח נדלני"

    שר השיכון זאב אלקין לגדסי ופרידמן בתכנית "שטח נדלנ"י": "היו יותר שיווקים לציבור החרדים בתקופתי יותר מבתקופת ליצמן. אנחנו שואפים לממשלה רחבה בראשות גנץ יחד עם החרדים, אני רוצה להמשיך במשרד השיכון" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון זאב אלקין שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתכנית "שטח נדלני", והתייחס למחירי הדירות המאמירים, ולמצב הפוליטי. "היו יותר שיווקים לחרדים בתקופת כהונתי מאשר בתקופת השר ליצמן .ונוסיף על כך שהייתה תקופת בחירות ובלי תקציב מדינה במשך שנתיים שזה גרם למחסור בשיווק קרקעות וממילא למחסור בדיור לציבור" אמר אלקין.

    "נכון שהמחירים עלו, אבל צריך לדעת כל שיווק של שר שמשווק, זה מה שעשה השר הקודם. גם השר הבא ייהנה מהפירות שאנחנו עבדנו עליהם במשרד. אני מאוד רוצה להמשיך בתפקיד שר השיכון. אנו נגיע ל30,000 אלף משפחות שיזכו בדירה בהנחה בשנה הקרובה. זה על טייס אוטומטי, אם השר הבא לא יבטל את זה אפשר להגיע לכ50.000 דירות בשנה וחצי שאנשים יקבלו דירות בהנחה".

    "בממשלה הזו, אני השר היחיד ששחררתי לבנייה בעמנואל את מה שהיה תקוע שנים. המשכתי לדאוג להקמת העיר כסיף, ומיניתי את מקים העיר ביתר כאיש חרדי לראש צוות הקמת העיר כסיף".

    בהתייחסות למערכת הבחירות אמר השר: "נתניהו לא הביא 61 ארבע פעמים. אני לא מאמין שהוא יעשה זאת בפעם החמישית. אנו מאמינים שהגוש שלנו בראשות גנץ יקים ממשלה עם החרדים. אנחנו לא ליברמן, לנו יש גישה אחרת של ממשלת אחדות רחבה עם חרדים, אך בלי הקצוות".

    האזינו לריאיון המלא עם שר השיכון זאב אלקין:



    0 תגובות